Pages

Friday, January 22, 2010

:: JOM MAIN TEKA2 ::

Aku ada byk masa terluang ni... Bos aku kan cuti, so keje tak leh jalan... hahahahah... buat2 pun tak de saper nak luluskan... so baik tak yah buat. Alamak, kang ada lak yg kata "amboi, mentang2 bos x de kan"... eh, hello, aku ada gak buat kerja, cuma tgh berkira2 nak mengadap OTG... klu aku rajin, masuk mengadap, boleh la kerja jln, klu malas, tunggu monday je la bos aku masuk kerja.

sementelaah (ada ke perkataan tu?), aku de byk masa ni, meh sajer gatal2 nak main teka2 gender anak. Well, this actualy suit for those yg nak planning, tapi in my case, it was an xccident, so sajer je la gantal nak tgk.

Some of u might ask, tak takut ker, kan baru je ceser? well, as i said earlier, it was an xcident, i never planned it! so tak kan la ko nak suruh aku buang. Well honestly i've try all those foods yg boleh menyebabkan 'kegagalan" such as nenas ka, air tebu ka, taipai ka, but when it 5 days late, i'll stop it immediately. mana la tau betul2 lekat, then it will danger the womb.

for the time being, i'm not yet see the doctor. will do, next week insyallah. Nanti aku jumpa Dato' Dr sendiri yer tanya, apa kata dia. But, masa alisya dulu, the situation is bout the same, and he said, insyallah tak de apa2, boleh sajer.... aku de sorang kwn, beranak tiap2 tahun, kena ceser. Dia da beranak 3 kali.

apa pun terima kasih, sebab risau kan aku.... da jom kita main teka2 gender... hahahaha, baru berapa minggu da sibuk nak tgk gender..



sumber dari SINI

Kalau mengikut calender ni, kita kena tgk umur dan bulan kita conceived. Contohnya, aku concieved DANIA bulan November, umur 25 tahun (sebab DANIA kan kuar august 2006), mengikut calender ni, aku akan dapat BOY, tapi nampak nya aku dpt GIRL.

then aku concived ALISYA, bulan Oktober, masa umur 27 tahun (sebab ALISYA kuar bulan July 2008), mengikut calender ni, aku dapat BOY lagi, tapi nampak nya sekali lagi calender ni salah... (ke aku yg tak tau nak tgk?)

Utk yg ke-3 ni, aku rasa2 aku concived bulan Disember, umur 29 tahun, So klu ikut calender aku akan dapat GIRL... tp kita tgk la 9 bulan akan dtg, tungggu....








3 comments:

Mazrina said...

tapi this time dapat girl gak, pun tak per la dayah kan....as long as the baby is healthy, and ur pregnancy is going good..... aku pun, kalau still girl aku tak kisah, tak terlalu struggling sangat pun nak dapat boy.... sumer tu rezeki kaan...

juNe@juaNita said...

congrats dayah.. moga2 kali nie dpt baby boy pulak.. wish both of u sihat sentiasa.. amin.

Dania's mummy said...

mazrina: yesss.... i dont mind at all pun klu dpt girl lagi... next 20yrs, hantaran 20k ko... klu aku dpt anak laki, pengsan aku nak cari duit 20 k... heheheheheheehehe

jun: thanks... insyallah, we wait and see ya...