Pages

Monday, January 4, 2010

:: FAREWELL UTK FIKA ::

1st entry utk tahun 2010, eee... org lain sibuk buat entry tahun baru, azam baru, celbrate thn baru.. x per, byk aku nak citer, nanti aku update back to back entry la... satu2..

so last day tahun 2009, kita buat farewell party utk kwn opis aku, fika. We did it at hotel ajer, ambik brakfast package... murah2, meh dtg breakie kat sini, RM15.00 ajer..

tinggal 3 dara pinggitan je kat opis aku
ni la muka2 yg selalu buat jahat
ada ajer idea jahat yg timbul
dan ada ajer org yg nak merialisasikan idea tu

ni bos sempoi aku

ni fika  tgh bg ucapan


last day 2009, aku balik pkl 8 mlm... alhamdulillah, habis duit dibelanjakan. boros x boros la bebudak ni... sampai hujung tahun pun, still nak membeli ajer... aku siap stuck kat opis OTG smp pkl 6.30 ptg.. benci aku.. balik opis, anak2 buah semua da balik... this yr aku nak cuti... lantak korang... korang buat la kerja lak.. suka2 korang je, nak balik kg la, nak blk awal la.. benci tau...

da tu ajer...






1 comment:

Anonymous said...

thanks kak daya..huhuhu sedih plak
lepas ni nak tau perkembangan zon 3 kena bukak blog akak je lah :)

*fika*