Pages

Tuesday, January 12, 2010

:: AJL ::


well, actually cerita ni keluar smlm, tapi tak sempat nak habiskan cerita, so terpaksa la aku publishkan hari ni.

Meriah smlm, rata2 blogger cerita pasal AJL kan? hahahaha, aku lak tak tengok lansung AJL... Sejak2 menginjak usia ni, aku da x berapa nak fanatik sgt cerita anugerah2 ni. Aku da tak sanggup lagi nak berjaga malam, semata2 nak tengok anugerah2 ni... sebabnya, selagi aku tak tido, budak kecit 2 orang tu pun tak nak tido.

Yang si adik, da ngatuk tahap dewan, tapi selagi tak masuk dalam bilik dia x mo nak tido. Dia dok main lasak2, panjat2 sofa, main gelongsor kat atas sofa, bagi nak hilangkan mengantuk dia. Aku pulak ngeri bila dia buat aksi2 ganas.. kang jatuh, kepala kebawah, naya ajer aku.

Yang si kakak tak seganas adik, tapi mulut dok menjerit, suruh adik dok diam2, jgn panjat sana sini. da la suara nyaring mcm mak nya jugak, naik rimas aku.

Last2, solution nya, jom masuk dalam bilik. Pkl 9 aku da masuk bilik da.. so aku dgr melalui radio ajer, dpt la dgr 3 lagu, lps tu aku da lenyap. Ngam2, aku terjaga, diaorg announce pemenang.. So at least, x de la ketinggalan jugak kan? heeheheheheheh







No comments: