Pages

Thursday, December 3, 2009

:: METROJAYA WAREHOUSE SALES :;


Lunch time tadi aku g METROJAYA warehouse sales.... sajer boring, plus, kwn aku ajak, so aku on ajer... btw, x de pe pun yang interesting (ke duit nya yang tak ada?). Aku tgk gitu2 ajer... tak best la klu pergi mengejar masa ni, nak belek telek satu2 barang tu, tak puas...

Malam tadi aku buat aktiviti mcm biasa dengan DANIA. Malam tadi belajar huruf B pulak... walaupun dia da boleh kenal byk huruf, tapi bab penulisan masih lemah... so nak enforce kat situ la.... Actually, aku tak memaksa sgt pun... dia yg beriyer nak. Sampai2 ajer rumah dari rumah babysitter, dia da tanya aku "mummy da bawak ABC kakak?"... atau "mummy, jom main color2", kdg2 tak menyempat2, dalam kereta dia da tanya.. kadang2 bila laki aku ada kat rumah (shift malam atau pagi), aku akan masak dan mkn mlm sama2. So sometimes dia x menyempat nak main color2 b'4 mkn, dan yg best tu, dia nak color2 dgn aku je pulak tu, dengan bapak dia tak! habis tu mcm mana? aku gak yang nak kena masak, aku gak yg nak kena layan dia...

Hari ni da hari kahmis, kejap ajer kan... lagi beberapa minggu nak masuk tahun baru. Mulai minggu depan, setiap minggu adalah hari yg ditunggu2, sebabnya, mulai minggu depan, warga selangor akan bekerja 4 hari je seminggu. Tak caya? 11hb, Beday Sultan S'gor, 18hb Awal muharam, 25hb xmas, 1hb tahun baru.... 4 minggu berturut2 kitaorg kerja 4 hari seminggu.... best2......

Aku gak tak sabar2 nak tunggu duit RM250 tu. Setakat ini aku masih bertahan dengam angan2 nak beli meja dan kerusi study DANIA & ALISYA. harap2 aku tak berubah hati la nak beli yang bukan2. Kesian DANIA kena belajar sambil meniarap (well, ada je meja mkn, tp aku x boleh concentrate ajar dania sebab nak kena perhatikan alisya. suka no jln atas meja sambil baring2 la, sesuka hati dia ajer...)









4 comments:

Mimioww@mimilo said...

Dayah... byk ker yg best2 kat w/se sales Metrojaya tu?...

Wah.. ada improvement la si Dania. keep it up!

Mazrina said...

bagus betul ko... pikir dh RM250 untuk anak2 ko yer... aku lak pikir untuk aku jer..hehehe..pikir nak ganti handbag baru..hua hua hua..keji x??

Dania's mummy said...

tak de keji nya la... akunya RM250.00 yang pertama da dpt handbag dgn kasut raya hari tu.. so bg adil la kan... heheheheehehe

Dania's mummy said...

mimi: macam yang sebelum2 ni jugak... sama je...