Pages

Tuesday, December 22, 2009

:: LU PIKIR LA SENDIRI ::

Kalau ikutkan hati, nak ajer aku citer semuanya... tp demi kepentingan peribadi dan kerjaya, lebih aku tak cerita awal kejadian...

Apapun, nak bg tau, hati ku berbungga riang hari ni, apabila dapat merembat ini kain... lama da ku idamkan...selalu tengok kat blog org jer, dia buat bag la, kali ni aku dpt miliki sendiri. hari tu pergi tak sempat telek belek.. Satu papan tu RM29.90.. ni soalan bodo aku

aku: dik, tumpang tanya.. kain ni berapa RM? (walhal kat situ da tulis RM29.90, tp aku x caya)
SA: RM29.90 kak
aku: satu papan ni? betul ker? 1 meter RM29.90 ke atau 1 papan RM29.90? berapa meter ni?
SA: 1 papan RM29.90, ada 3 meter
aku: betul ke ni?
SA: betul la kak... bawak2 bersabar kak...
cit!!!! terkena aku... xcited terlebih sbnrnya... aku rasa mcm murah pulak... best2... terus rembat 2 papan... balik ni terus nak buat sarung bantal busuk alisya... best2...



yang 2 biru tu khemah utk budak... 1 aku nya, 1 lg member aku nya.. ptg nanti blk, aku ambik gambar..






2 comments:

as a.k.a axa87 said...

shopping sakan la pulak lagi.. eh 29.90 sepapan.. sangat murah la.. banyak lagi ker.Ada pulak saya ajak hubby gi ikea petang ni ...

Mrs Taj said...

murahnya!!!!!!!!!