Pages

Monday, November 23, 2009

:: PAINTBALL ::

Sabtu lepas g main piantball dgn budak2 Pejabat Benda****. Ni kak aja la ajak ni, tapi last2 dia tak joint. Apa da... Da lama tak bersukan, habis sakit paha2 aku, muscle pecah. Aku ingat aku sorang ajer, si alif ni pun sama. Padan muka aku!

Main kat atas bukit padang kawat tu ajer. Kecik ajer, medan perang nya, Pokok kelapa sawit pun kecik2, nak menyorok tak dapat. Hahahahah, tak sempat naik bukit da kena tembak. Sakit gak la kena biji tu.

Meh la, layan gambar ajer, tak sempat la nak story mory

tuan punya blog


dan lagi


dan lagi, bersama alif


dan lagi


bersama group
beriyer mintak tukar group
sebab tak nak sama dgn tut*
tup2 dia tak dtg pulak
cit!
da tukar group
kalah pulak tu
cit!


tuan punya blog, in action


dan lagi


aku bawak pemain simpanan samapi 3 orang
hahahahah
penyokong kuat
dania: mummy, lari mummy!
alisya: huh!huh! (suara ajer)


Terpaksa angkut pemain simpanan, sebab dania tak bagi aku keluar rumah. Bila da sampai, dia tak bg aku turun, so last2 kena hangkut dia turun. Then laki aku malas nak patah balik patah balik, so stay la kat situ sampai pkl 1. Sori kwn2, bwk back-up, lain kali tak buat lagi. Terpaksa la, babysitter diaorg ada kenduri, so tak leh nak tinggal diaorg. Next time, ajak lagi yer. Insyallah aku joint. Tak puas menembak.. overall, we have so much fun!

note: gambar lain, aku akan upload kat facebook.







4 comments:

kak aja said...

ada gaya sharp shooter, tp skill tak tau la camana..kuikuikuikui

Sarah Syazwani said...

wahh bestnyer...teringing nk men paintball

Norly a.k.a MamaLeana said...

kak daya,paintball kt uitm tu hanya tuk staff n student ke??org luar xleh eyh???

Dania's mummy said...

mamazahra: so far kita x de peralatan lagi. Ni kita collect duit, then panggil otganiser luar arrange utk kita. Tak silap, nama organizer tu "layang2 paintball" kot. Nanti akak tanya diaorg. So organizer tu semua yg bwk peralatan dan pallet (bullet) tu.