Pages

Tuesday, November 24, 2009

:: JALAN-JALAN CARI PASAL ::

Jumaat lepas g teman sorang kawan aku yang nak bertunang 12 dis ni. At 1st, tak de plan pun nak kuar, tapi tetiba  kena kuar gak, kan fiqah kan? *kenyit mata*

so misi utama mencari baju dan bag. Masa ni duit tak dak lagi, so kita servey2 je dulu. Nanti gaji, boleh terus ambik. Seronoknya dapat keluar jalan2. Da lama tak keluar jalan. Selalu jumaat aku dok opis ajer. Kali ni dapat keluar, seronok betul. Tapi tak seronok sebab duit tak dak. Dapat teman member shopping pun da seronok da, kalau dpt shopping utk diri sendiri lagi seronok kan?

ni la bakal tunang org tu
tengah cari baju
kain ni lawa, tapi syg da habis
tak cukup utk baju dia


ni pun lawa gak
dan memang yg ni pun yg dia ambik
mahal
semeter seratus lebih
idok la makcik beli
tak per2, bakal raja sehari kan?
beli je, asal ada duit



ni lak, singgah butik guess
bag ni cantik
aku suka, dia suka
harga RM3++
lawa kan?
ada 2 warna
cream


aku rasa matching2 dgn dia
tak besar sgt dan tak kecik sgt

ni warna kelabu
korang rasa mana cun?
kelabu ke cream?
aku suka cream


matching purse
yg kelabu tu small purse
yang cream tu medium purse
tapi yg kelabu tu comel jer


 ni versi yg besar
aku sgttttttttttttttttttttttttttttttt suka
ni matching2 dgn aku kan?
RM499
tapi utk hantaran, yg ni tak sesuai kot
tapi lawa gak kan?
klu dia tak kisah, boleh ajer
hantaran kita, terpulang kita la kan
tapi klu beli yg kecik dgn wallet td baru RM5++
tapi klu beli bag ni tambah wallet, da jadi RM7++
baik go for bag yg kecik td tu ajer


ni clutch
klu g dinner2
boleh bawak ni
tp org mcm kita2 ni
g dinner mana ajer la
kena sedar diri gak dlm membeli ni kan?
so, this one not practical
beli benda yang practical yer, yg boleh dipakai selalu


ni partner in crime
sedang mencuba tudung ct
warna tudung ni matching dgn kain yg td member aku pilih tu
mahal tudung ni
RM100.00
member aku tak ambik pun
dia nak cari yang lain dulu


tu je la. best nya org nak kawin. Best sebab boleh shopping2... seronok nya... dia yg nak kawin, aku lak yg hover. Fiqah, ko da cari kasut belum?







No comments: