Pages

Thursday, October 1, 2009

:: STEAMBOAT - PART 2 ::

tempat kejadian: rumah mak bapak aku
hari : isnin
masa: lepas maghrib
.
.
.
.
terima kasih pada yg sudi dtg
aku sungguh terharu, teruja, kelam kabut
mintak maaf klu ada apa2 yang terkurang
pada mereka yg bg duit raya kat anak aku
terima kasih byk2
maaf byk2, sbb aku x sempat nak balas duit raya korang
aku x sempat nak pack duit raya siap
sbb siang tu aku keje
balik2 keje je, terus kelam kabut masak kuah tomyam tu
nasib baik aku de mas nijam yg nolongin di dapur
muka host pun da jd mcm bibik da...
.
.
.
.
x semewah part I
ni balance2 je
tp cukup la nak jamu tetamu
ada tetamu yg x puas mkn
sbb ye la, rumah kecik
datang sederap pulak tu
so sedikit kelam kabut sikit
maaf ye kawan2
anak buah aku
terima kasih alif, datang
susah2 cilok cadok dekat stor
nasib baik jujue x tau
.
.
ni cadok yg giler2
.
.
sarah, tetamu terawal samapi
terima kasih sarah sebab dtg
nasib baik aku da siap mandi semua
hahahahahahaha
pandai diaorg2 ni cari jln
.
.
.
ni keluarga babysitter dania & alisya
tu yg pakai baju merah tu anak dia
sorang je anak dia
.
.
.
ni la mas nijam yang nolongin bibik di dapur
import khas ni
.
.
.
ni pulak kak liya
snr aku masa sekolah
jumpa kat dlm FB
lps 12-13 tahun
baru ni 1st time jumpa
sgt teruja
kak liya ni cantik klu tgk live
wajah perempuan melayu terakhir
suci murni je aku rasa
terpengun kejap aku
da la kurus
anak 3 tu...
cit...
.
.
.
ni bibik of the day
diaorg ni da nak balik
tp sempat gak ambik gambar sama
apala korang ni
awal lg da nak balik
rimas ye
ramai sgt kat rumah aku?
sorry yek...
.
.
.
kak liya lagi dgn 2 org hero dia
sorang lg da hilang
aku betul2 la terharu dgn kehadiran kwn2 sekolah aku
rasa mcm nak nagis pun ada
maklum la
aku buat hari kerja
sudi gak diaorg dtg
.
.
.
ni kak aishah
sumber gosip kami kat opis
nak tau gosip terkini
call ajer kak aishah
hehehehehe
terima kasih kak datang...
.
.
.
kak yam
org pertama aku mintak persetujuan nak buat steamboat mlm tu
klu dia x setuju / x nak dtg
aku x buat
hahahahahahahaah
.
.
.
ni lg sorang kwn sekolah aku yg dtg
wah...
jauh tau rumah diaorg
1 kat sg buloh, 1 kat puchong
terharu ok, jauh2 dtg
diaog ni kembar
yg ni adik
tgh pregnant anak no 2
so far diaorg x terer lg,
sbb dua2 belum dpt anak kembar
hahahahahahaaha
.
.
.
ni pulak si kakak
siap cari rumah aku guna gps lagi
hahahahah
ada yek rumah aku dlm gps?
rumah kampung ajer
.
.
.
ni bibik dgn alisya
.
.
.
alisya yg notty2
tu je la yg sempat aku snap
yg lain x de paparazzi yang nak tolong snap
bos aku pun dtg
sesat2 dia cari jln
nasib baik ada en man
yang tolong guide
terima kasih en bad
.
.
.
kak hajar pun dtg gak
lg saper yek?
pakcik aku
.
.
.
so, terima kasih ye sekali lagi
from the bottom of my heart
ai terharu uolls...






























































































































3 comments:

Sarah Syazwani said...

terima kasih kerana sudi menjemput jugak...sungguh sedap steambot ng tomyam tu..marvellous..lenkali jemput lg yee..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

gila ramai...huhuhu..
kalo dak abes satu batalion berjangkit sakt mata laki aku kan...

Dania's mummy said...

sarah: sama2, terima kasih sbb sudi dtg.

e.l.i.s.s.m.i.e: x per la, x de rezeki ko, next time aku buat lg, aku jemput ko lg yer...