Pages

Monday, October 5, 2009

:: PARCEL ::

ni parcel yang aku kirim untuk makcik aku
melalui sorang student yg balik bercuti
cuti sem kot
adat mengirim
jgn la ko kirim byk2 pulak
sekotak ni pun
berpuluh2 kali aku mintak maaf dgn dia
bukan dgn dia ajer
dgn mak2 dia sekali aku mintak maaf
ye la, susah2 kan anak dia kan
.
.
.
ni pulak isi dlm kotak tu
.
.
.
hambik ko
klu boleh aku nak kirim 1 bag
tp patut2 la kan
segan pulak aku dgn student tu
yang dlm envelope tu
bread improver dgn bread softener
boh dlm envelope, takut dia terpecah
.
.
.
ni pulak FM dr kwn makcik aku
.
.
.
dlm byk2 brg aku tanya dia
benda ni yg dia mintak
adei...
ada ke patut
alang kotak tu x muat ajer
klu muat, aku sumbat jeruk2 bagai

.

.

.
penerima parcel dgn muka bangga

memengang maggie kari

hahahahahhahah

sian, sana x blh mkn maggi sembarangan .

.

.
sian, tu ajer brg yg dpt aku kirim

serius, klu blh aku nak kirim 1 bag nampak x botol hijau kiri tu

tu jamu benda ntah

yg pasti nonarogay da sampai germany

hahahahahaha...

(ntah2 da sampai lama, aku je yg baru tau.. fedulikkkk)





































































2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ko taruk coding apa ni?pelik2 jer kuar kat sidebar ko..

makcik ko duk mana ni?

Dania's mummy said...

ye ker? nanti aku adjust balik... aku nya pulak x kuar.. tgk kat rumah baru kuar... x per, nanti aku adjust balik.. makcik aku dok jerman