Pages

Friday, October 2, 2009

:: DI SUATU PETANG ::

ntah bila aku rajin nak bwk budak2 ni g taman
so hari tu terajin la pulak aku nak meneman kan diaorg berlari2
so bg chance diaorg main kat luar la
x ke padang pun
tu kat laman bapak aku je
x kosa aku
ehheheheheheheh
utk bulan raya ni
tiap2 hari aku bekal kan baju kurung kat babysitter
bagi budak2 ni pakai tiap2 ptg
baju kurung budak2 ni byk
baju kurung raya thn ni ajer ada 4 pasang
so bg diaorg imune sekit pakai baju kurung
klu x, bersilat aku nak pakai kan diaorg baju kurung
tgh syok2 ambik gambar
battery camera weak pulak
potong betul la...
x per, next time sambung lg
nampak x pokok rambutan belakang tu?
wah da berbuah da
boleh capai pakai tgn ajer
sgt seronok
cute je tgk alisya lari ni
beriyer dia lari
bg chane la korang bergolek2 atas rumput mcm hindustan
ai x kisah
aku rasa ini salah satu pembelajaran jugak kat diaorg
untuk gambar2 lain, boleh tgk kat SINI
























































1 comment:

madam CT said...

beso dh ank km no 2 tu dik..