Pages

Monday, September 28, 2009

:: STEAMBOAT ::

jemputan:
since bebola2 ni semua byk lg dlm fridge aku
aku nak jemput korang dtg mlm ni rumah aku
meh kita mkn steamboat
x kan seminggu ni aku nak makan bebola2 ni je kan?
muntah bola aku...
nak tunggu weekend lama sgt
lg pun, weekend en suami da keje
jadi, sesaper yg dok dkt2 dgn rumah aku
meh la jemput dtg rumah
aku panggil kwn2 opis sekali
intan (ni klu baca, x dtg, memang sajer la ni... dok dkt je, bumbung rumah pun lh nampak)
husna, klu belum balik ausie, jemput dtg jugak
yang dok jauh mcm mummyzara, en hairi, kak rienz atau kak zana, nak dtg pun boleh
kak lin, jemput dtg gak, nanti saya call akak
klu de nama2 tercicir, jgn kecik hati
meh2 jemput dtg je ke rumah
kepada pembaca blog yang x pernah mengenalkan diri
tp anda duduk dkt dgn rumah saya
meh jemput dtg rumah saya
lps maghrib mlm ni
untuk direction rumah, buzz saya kat YM
nampak kan icon YM kat sidebar sebelah ni?
FB x boleh bukak
klu x, senang aku hantar invitation
.
.
.
ni gambar2 steamboat smlm
smlm PIL aku dtg rumah
so nak lain dr yg lain
kitaorg jamu la dgn steamboat
x tau nak budget
x pernah buat
so beli punya beli
ha, hambik ko
penuh meja

ni pun ada balance lg yg belum potong kat dlm fridge aku
penuh da fridge aku
x boleh nak letak ikan, ayam










































2 comments:

kak aja said...

akak nak dtg! kuah steamboat buat perisa tomyam ya...tutup umah kul brp. takut abg man lambt sampai dr opis.

Dania's mummy said...

akak aja: ha... dtg2.. saya tunggu... selagi akak x sampai saya x tutup pintu... heheheeheheh