Pages

Wednesday, August 26, 2009

:: MENU BUKA PUASA HARI KE-4 ::

(gambar cilok dr google image)
.
.
.
smlm buka puasa
aku masak mee kari
aku masak gak nasi putih utk bapak aku
sbb dia buka kena makan nasi
.
.
.
mcm biasa, blk keje je terus singgah kedai
kat rumah x de apa2 bahan utk masak mee kari tu
lps tu ambik budak2 tu
tp budak2 tu x ada la pulak
suami babysit tu bwk g jln2
so dia kata
nanti dia hantar
.
.
.
so balik rumah
tukar baju
terus rebus kerang
aku aim 6.30 mesti da siap masak
sbb aku belum solat asar
so gedebak gedebuk
siap jugak la pkl 6.30
.
.
.
pg td
aku masak sambal sotong
dgn nasi goreng
kari mlm td tu still ada lg
tp yg laku nasi goreng gak
kitaorg klu sahur,
tiap2 hari mkn nasi goreng pun x per..
.
.
.
hari ni nak masak aper yer?
klu ikut jadual masak char kuey teow
tp sian pulak bapak aku
dia nak nasi
aku kena masak lauk gak
.
.
.
tp aku plan nak uli doh donut kat opis ni
hahahahahah
so on the way balik,
dia boleh la mengembang kan dlm keta
sampai rumah, tinggal canai dan goreng
anak aku da berapa hari ni sibuk mintak donut
.
.
.
ok
nak sambung cari resepi/menu utk hari ni





























2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku hr ni nak masak pari asam pedas..hikss..
aku pun x leh tadak nasi..geng laa ngan ayah ko :)

Rin said...

amboi.. rajin nya dayah... akak pagi tadi lepas sahur dah siap2 siang ikan, potong sayur bagai... prepare tuk masak balik kerja kang... pastu sempat lagi tu buat agar2 laici... balik kang dah tak payah kelam kabut...