Pages

Tuesday, July 28, 2009

:: CUPPIES ::

panas... panas...
baru kuar dari oven
ni cuppies kosong
belum touch-up lagi
sat lg
da masak semua
baru kita main touch-up2
ni resepi aku cilok dari internet
aku lupa la website/blog mana aku cilok
so pd tuan punya blog
klu ini resepi awak, saya mintak maaf yer
saya cilok tanpa izin...
.
.
.
so, ni resepinya
===========
200g butter
160g gula castor
3 sudu tepung custard
(aku lupa tulis sudu besar ke kecik, so aku tibai sudu kecik je la)
220g tepung naik sendiri
4 biji telur
vanila essen
.
.
.
senang je kan bahan2 dia?
untuk cara buat
aku x tulis
sebab konon2 teror la
aku main agak2 sendiri je
nak masuk apa dulu
hahahahahahahah...
.
.
.
yang penting
KERJA...SAMA
bukan2...
tu wonderpets
.
.
.
yang penting
td aku rasa
sedappp...
.
.
.
note: sudah2... kang kek aku x jadi, asyik berFB dab berBLOG ajer.. nak g touchup kek jap




































No comments: