Pages

Monday, June 8, 2009

:: THOSE DAY ::

aku cilok daro facebook kawan aku
bagus gak ada facebook ni
byk gambar2 skima lama
yang aku jumpa
.
.
.
secara jujur nya
aku hampir terlupa nama separuh dari
budak kelas aku ni
nasib baik kwn aku ni
bubuh semua nama budak kelas ni...
klu x, aku memang x ingat lansung...
.
.
.
secara jujur nya jugak,
aku x boleh ingat kenangan lama kat kelas
aku x ingat gurau senda dgn kwn2 lama
aku x ingat nama cikgu, kecuali yg glamor je la
adakah ini menunjukkan aku semakin
NYANYUK????
.
.
.
.
oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....




























2 comments:

What's luv gotta do ? said...

dayah, u got facebook, can i add u? what's the email? hehehe.... kalau ada kain cantik cantik kat sini nak ke? husna leh je amikkan gamabr tunjuk kat dayah dulu.. nanti i will see coz esok i nak pi ronda hehehe...

Dania's mummy said...

husna, ni email i: hidayahrugani80@yahoo.com...

kain? pucuk dicita.... mesti la nak.. klu x menyusahkan, apa salahnya... boleh ker????