Pages

Thursday, June 4, 2009

:: PETUA HARI INI ::

smlm kan
tgh aku gosok baju
en suami dtg
suruh aku tenyeh
bawang putih kat kepala dia
aku tanya, pesal? utk apa ni?
dia kata utk melambatkan proses penumbuhan rambut
aku tanya
"petua saper ni???"
dia kata
"daddy da cuba da.. berjaya la"
ntah mana ntah dia dpt petua ni ntah...
so
aku pun tenyeh2 la kat kepala dia...
ohhh..
en suami memang suka botak..
klu mood rajin, hari2 dia cukur rambut dia
klu malas, atleat 3 hari mesti dia cukur rambut
rambut paling panjang dia sepanjang hidup bersama aku
adalah masa kami bersanding
hahahahha....
siap warning suruh simpan rambut
untuk sanding tu
itu pun, tengkolok yang dia pakai masih besar..
klu botak
lagi la nampak longgak
knp dia suka botak????
sebab utama
rambut dia da byk rambut putih la...
tp jawapan coverline dia ialah
"ala, nak ringgan kepala"
yo la tu
.
.
.
.
.
.
WARNING!!!!!!!!
amaran keras
pedih woooo letak sental bawang putih tu kat kepala
lagi2 bila lps cukur
en suami mengelupur2, x tahan pedih
hahahahahahah



































1 comment:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ada jugak erk orang suka botak, pass laa rambut kat hubby aku, kepala dah hampir botak sebab tadak rambut..hihihihi tu pun aku tak bagi cukur :P