Pages

Monday, June 15, 2009

:: HANTU ::

DURIAN
aku kdg2 blh jd hantu durian,
kdg2 boleh jadi x suka durian
.
.
.
saat dan ketika ini
kepala aku tgh pening
tahap gaban
sebab telah
menelah 3 biji (bukan ulas yer)
durian
nak muntah da ni
(takut pulak aku, da mcm pregnant la pulak muntah2)
tp gigih siap kan entry utk seminggu
senang
kdg2 aku malas nak bukak laptop tiap2 mlm hapdet blog
so siap2 kan entry utk seminggu
kat opis, tinggal baca blog korang dan berFB ajer...




























3 comments:

Harry said...

tu jugak sebab saya tak makan durian.. bila makan macam nak pitam..

Zanna_MamaBatrice said...

ho ho ho ho
durian....
zana hari2 hubby bwk balik durian dari kebun.....tp tu arrr...musim nyer tu sekali setahun kan...harus gigih gak ler menelan....semlm petang jer...sambil nunggu hubby balik ngan batrice from MIL house....zana dah makan 2 biji...keh keh keh....
tp...durian kampung jer lah.....

Dania's mummy said...

en hairi: iyer la, kdg2 saya x tahan, tp nak jugak mkn.. lps tu kepala mcm nak pecah...

zana: durian kampung ajer.. AJER kamu ckp??? durian kampung la yang paling sedap zana oooiiiiiiiiiii....