Pages

Thursday, June 18, 2009

:: ANNIVERSARY'S DINNER ::

aku cari ayam
sehari sblm anniversary tu
x jumpa
heheheheh
aku kan plan nak buat ayam rosemery aku tu
beli awal, sbb nak peram ayam tu sehari semalam kan
sekali x jumpa ayam
yang jumpa
ni ha
LAMB
kambing pun kambing la
janji ada makanan utk mlm anniversary tu
aku adalah hantu kambing
mula2 en suami nak beli 2 keping ajer
aku kata x cukup
up lagi 1 keping
heeheheheh
ni aku beli yang da siap2 berempah
so x yah susah2 aku nak rempah kan
sajer je nak masak yg senang2, ala2 western kan
tu kan hari bekerja
aku malas nak masak special2 balik2 kerja
x kan la nak dinner anniversary
mkn sardin ajer kan
.
.
.
kuah blackpaper tu aku buat sendiri
testing2
senang2 nanti aku bg resepi yer..
aku masih hutang si yati resepi ayam rosemery
tunggu yer yati
nanti akak up kan...
.
.
.
overall
aku mkn 2 keping
en suami 1 keping
wow...
sedapppppppppppp
yg penting
mkn kat rumah...



































4 comments:

wanie said...

menarik nyr dinner anniversary ni..l resepi nye boleh?

betul tu..yg penting masakan isteri..lagi sedap

Dania's mummy said...

boleh2.. nanti i bagi yer...

Sarah Syazwani said...

nak jugak nk jugak...hepi anniversary...ada candle light dinner skali x tuh??

Dania's mummy said...

x de candlelight2 nya sarah... tp mkn dlm gelap gak la, pasang lampu samar2, sbb nak bg alisya tido... sblh tgn en suami, buai alisya, aku tukang suap kan.. kang klu alisya joint, pinggan kemana, garfu kemana, pisau kemana... so kita bg dia tido... heheheheh.. nanti aku up kan resepi yer...