Pages

Friday, June 19, 2009

:: ALISYA & KAMBING ::

wah tajuk...
sesuai sgt...
tgk gambar je la yer
.
.
.
xcited budak ni tgk kambing
special treat
turun kan kambing2 ni
tujuannya nak bagi alisya tunggang kambing2 tu
see???
muka bangga giler dapat naik kambing
siap ketawa terkekek2
tepuk2 tgn lagi
ni kambing tu nak lari
so bapak dia angkat dia dr kambing tu
dia x mou bgn dari badan kambing tu
tu yg nampak dia mcm nak pegang kambing tu
(berapa byk da aku guna perkataan "tu")

suka giler budak kecik ni
yg kakak da melalak2 kat belakang
sbb kambing tu nak tanduk dia
cuba melepaskan diri dari pegangan bapak dia
sebab dia nak naik kambing tu lagi



.
.
.
note: sila abaikan kan keseksian en suami yer... nasib baik x de "merah2"
















































































































3 comments:

Mrs Taj said...

budak2 kat bandar ni sgt jakun bila blk kampung..sbb kat bandar takde lembu, kambing kerbau..kat bandar ada kucing, anjing..hahahahah sbb tu bila derang balik kampung derang sgt excited...

Dania's mummy said...

HAHAHAHAHA... betul... betul...

Mysunshine Gift Shop said...

Diaper cake giveaway frm Mysunshine creative gift shop. come visit our blog @ www.mysunshine2u.blogspot.com