Pages

Saturday, May 23, 2009

:: DANIA OH DANIA ::

ni gambar budak bgn tido
mintak susu
DANIA ni da x tido buai lagi da
kadang2 ajer
tgk mood dia la
.
.
.
dia skrg sgt talkative
tp aku sgt bangga
klu dpt paham apa dia ckp
hahahahahaha
sbb tau la
budak2 baya dia
ckp pelat2
.
.
.
.
bila aku buat kerja "keras"tgn aku
dia x de la kacau
tp sgt mencabar
sbb time aku buat kerja "keras" tgn la
time tu gak
dia nak suruh aku bacakan buku
nak ajak main color2
nak belajar ABC
benggang betul aku
tak kan aku nak ckp x boleh kan????
so, terpaksa la aku menghentikan kerja "keras" tgn aku sekejap
biasanya tu la gangguan2 yg dtg dr dia
klu alisya lak
dia main serang ajer...
memang susah sgt nak handle budak 2 org ni
lg2 klu bapak dia keje ptg..
aku terpaksa handle sorang2
aku kena tido kan alisya dulu
baru boleh continue buat kerja "keras" tgn
tu pun klu mata aku x ngatuk la...
.
.
.
.
DANIA ni da pandai pilih
klu boleh semua dia nak suruh aku buat
dia x nak dgn bapak dia
kecuali bab jln, g kedai, naik moto, g taman
tu dia nak dgn bapak dia
klu nak mandi, nak tido, nak susu, nak cebok kan
semua dia nak aku
benggang betul aku
bapak dia????
senyum je la...
geram.. geram...
.
.
.
.
dia sgt x syg pada adik dia
ohhh...
aku sgt risau
sgt kedekut dgn permainan dia
klu adik dia dtg ajer, dia boleh tolak2 adik dia
oooo....
aku sgt susah hati
ALISYA pun pandai melawan
bila kakak dia x bg share toys
hahahahah
sungguh lawak tgk diaorg gaduh
best wooo....
heheheheheheeh
dgn suara alisya yg besar...
aku rasa klu besar sok
mau ada aksi tendang menendang ni...
hehehehehehe
tp klu dtg angin baik si kakak
di cium2 nya adik dia...
time tu menyampah pulak aku tgk
da mcm lakonan plastik pulak..
.
.
.
.
apa pun
aku sgt bangga menjadi mak kpd budak 2 org tu
and insyallah more to come...
(bila nak kurus ni?????)




























No comments: