Pages

Wednesday, April 22, 2009

:: PUZZLE ::

Aku nak tanya la
apa kebaikan nya yer
klu kita bg anak kita main puzzle?
ada kebaikan tak?
adakah ia boleh mengajar anak kita untuk lebih fokus?
untuk cepat pikir?
boleh ker?
aku x dan la nak google
nanti la
free2 nanti aku google
.
.
.
.
tp aku rasa mcm best je bila dia pandai main puzzle kan???
hahahahahahah
ok, ni puzzle adalah hadiah dr sepupu aku
masa beday DANIA 2 tahun hari tu
hari tu masa awal2 dulu
dia x berapa nak pandai main
pandai sepah ajer
bila dia nak main
dia suruh kita yg buat
last2 aku sorok kan
.
.
.
.
tp baru2 ni
aku kuar kan balik
then sgt terkejut ok
tanpa di ajar
dia tau cari pasangan nya sendiri
but ofcourse aku terpaksa
asingkan dulu
untuk setiap puzzle tu
klu campur byk2 sekali
dia x reti
tp aku sekarang campur 2 puzzle sekali gus
testing
dia leh select tak


puzzle ni hard cover paper
so tahan la, x koyang
besar pun besar
x tau la mana nak cari
ingat nak tambah
bagi dia main lagi
kedai buku ada kot


















































2 comments:

Mrs Taj said...

jigsaw ni bg blh gerakkan minda anak...good choice! my son azim pun suka dgn jigsaw puzzle nih...huuhuh...

kedai buku bnyk jigsaw puzzle..MPH pun ada jgk..

nuRuL said...

hi come and have a look at my Tie Rack scarves and ties
i post them directly from the UK :)

http://shawlycious.blogspot.com/

xoxo,
nurul