Pages

Wednesday, March 11, 2009

:: MOOD MENJAHIT ::

last week mood
:: HOME SCHOOLING ::
so sepanjang minggu lepas
aku sibuk mengoogle website2 yg bagus utk dania
konon2 nak ajar anak la kat rumah
.
.
.
tiap2 minggu mood aku akan bertukar2
boleh jadi mood nak ngajar anak, nak menjahit, nak memasak, nak buat kueh, nak buat cuppies, nak buat kek dan mcm2 lg la...
tu semua dipengaruhi oleh mood aku yg suka mengoogle...
tgk la, aku jumpa apa masa google tu...
hehehehehehehee
.
.
.
so
.
..
...
minggu ni
aku namakan
minggu
:: MOOD MENJAHIT ::
knp?!?
sebab aku de bahan menjahit
aku beli kat jakarta hari tu
purposely beli corak yg sama utk budak 2 org tu
.
.
.
baru perasan
plastik kain tu tulis
"istana cotton"
mesti popular kedai tu..
rugi la x dpt nak cuci2 mata lama sikit kat kedai tu
kain cotton dia memang lembut dan tebal..
.
.
.
x tau nak buat baju aper..
sama ada baju kurung atau dress
apa yg cantik yer?
klu baju kurung, ALISYA belum pandai jln
DANIA lak, memang pantang sikit2 bab2 baju kurung ni
BAJU KURUNG ke DRESS???
.
.
.
ingat nak try buat dress smocking
ala2 mcm ni la
(p/s: uda, sorry curi gambar)
ni makcik aku buat sendiri
cantik kan?
aku nak buat gak la utk aku
tp kena test buat utk budak2 dulu
kang klu terus buat utk aku
x jadi, naya ajer....
.
.
.
mlm td aku google2...
rupa2nya nak buat smocking tu ada alat dia la..
aku ingat leh buat manual ajer
yg makcik aku nya tu smocking biasa
letak getah ajer
.
.
.
mlm td aku sempat tgk video dia...
oooo...
gitu rupanya dia buat smocking
mesin ni mahal gak...
dlm RM700 lebih la
mmm...
klu pandai, blh buat investment
leh jual dress smocking kan???
klu mcm aku ni
hangat2 tahi ayam ajer...


2 comments:

Anonymous said...

buat dress jer la....smokingdress pun cantik pe...

Epul PJ said...

uihh dayah ko mmg pandai jahit ke?? leh ler aku tempah baju dress untuk anak aku sok.. hehehe