Pages

Friday, March 20, 2009

:: HEHEHEHEHE ::

migrain laki aku tgk balik kang...
heheheheheheeh
.
.
.
mula2 da ambik set conforter
design cun gak
sekali nampak ni
terus letak set tadi and ambik ni
50%,
:: single embroidery quilt cover ::
ni mak pak nya punya
ada gak yang kuar "ortomen" sorang lagi kang
asyik bercadar baru ajer
since ambik dania nya quilt cover
kena la belikan dia quilt nya
sebab dia x de lagi
"dania, kamu jgn kencing mlm lg yer,
kang jenuh mami nak basuh"
.
.
.
aku x beli plain bedsheet kali ni
sbb kan
plain bedsheet tu
lps disc pun masih RM50-RM80 lagi
nest time la
sbb tu aku pilih corak yang leh matching2 dgn plain bedsheet yang lama...
.
.
.
minggu depan, aku bawak laki aku lak
mmmm
bertuah klu dia nak,.....
.
.
.
note: hai kak zana.....

1 comment:

Luvvvvv said...

hahaha... otromen!! lawaks!!