Pages

Monday, March 16, 2009

:: COMMENT ::

mlm td aku terima 1 komen
yang membuatkan aku rasa
begitu
"HONORED"
bayangkan org yg kita kagumi tu
tinggalkan komen kat blog kita
apa kita rasa?
aku rasa terharu, nak nangis, gembira
semua ada
.
.
.
.
mamafiza said...
Dear Miss Mummy,OMG! I'm so speechless, you're so kind to me my lady *hugs*Thanks a lot for sharing link of my family's blog, we're deeply appreciate it. May God bless your kindred heart. Amin~Keep on moving momma, I do believe you're unique person, prayers to your sweet family >_March 15, 2009 7:56 PM
.
.
.
.
.
aku lupa mana aku jumpa blog ni
sebab aku suka clik sana clik sini
tp bila aku start baca blog dia
lagi aku baca, lagi aku nak kenal dia
sampai aku da khatam blog dia dari tahun 2006
tp aku rasa masih belum kenal dia lagi
rasa ingin mengenali dia tu begitu mendalam
tp aku ni org kecik, rasa segan nak bertegur saper
membuatkan dia meninggalkan komen disini
.
.
.
.
.
.
note: mamafiza, thank you so so so much for the comment & i really appreciate it. u and u'r family were really inspired me.


2 comments:

Sarah Syazwani said...

bestnyer....sarah pun sker bc blog org...wahhh..dh berjaya wt signature tu ye...leh la ajar pulak..sorila x sempat nk tlg dayah..semlm bz sgt..ada je program...sarah dpt wt separuh jalan je..tu pun x bape menjadi

Dania's mummy said...

sarah... baca blog org lg best dari update blog sendiri.. syok baca cerita2 org ni...

signature tu belum barjaya lg la... still x tau mcm mana nak buang frame tu, nyemak ajer...