Pages

Monday, March 23, 2009

:: ALISYA's NEW LOOK ::

wajah lama
rambut depan panjang da nak cecah mata

rambut asal sejak lahir
.
.
.
.
.
tadaaaaaa.....
umpan apple, nak bg dia dok diam

nenek kata macam
NOBITA


"tgk apa mummy saya da buat????"
.
.
.
aku rimas rambut dia da panjang
so sabtu lps aku g potong rambut dia
sebab dia goyang2,
makin lama, makin pendek aku potong
hahahahahah
da sebiji mcm budak jantan
tp alisya
kamu tetap comel di mata mummy












































































4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..sayang la potong rambut dier..nape x bagi Nuha jer rambut tu..hihi..aku x sabar nak tunggu Nuha rambut pjg :D

Dania's mummy said...

adoi...klu boleh bg, aku bg rambut aku kat anak kosbb rambut aku teballlllllllllllllll giler...

aku rimas la rambut dia da nak cecak mata, lps tu panjang pendek.. so aku trim la sikit

Harry said...

amboii...puntingnya..

mamazana said...

ciannya alisya. apa la mummy ko dah buat ni