Pages

Friday, March 13, 2009

:: 1st STEP ::

kelmarin lps dpt idea dr recon kemeja tu
terus dapat idea nak buat dress the girls
so balik2 umah ajer
bukak almari tgk kemeja2 en suami
but then, en suami memang x de byk baju kemeja
so angan2 terbantut
then study punya study
gambar2 dress tu,
dok imagine2
so i come out with
this
.
.
.
.
.
.
.
draft dress for the girls
:: DANIA's ::
:: ALISYA's ::
since aku x berani nak potong kain yang polka dot tu siap2
(kang x jd naya)
so aku punggah2 almari
jumpa kain ni
ni kain sarung tilam dania masa baby2 dulu
sempat potong saiz ALISYA
ni la hasilnya
sama x mcm draft yang aku buat???

jadi x jadi

x tau lagi....

tgk mood nak jahit lak

aku kena buang sawang2 kat mesin jahit mak aku dulu...

klu jadi, aku suruh la ALISYA jadi model

klu senyap ajer tu,

x jadi la makna nya tu...


No comments: