Pages

Tuesday, February 10, 2009

:: JUMAAT, 30.01.09 ::

Aku bertolak dari rumah pkl 3.00 pagi.. tp pkl 1.30 a.m aku da x boleh tido da (aku tido pkl 9.00 mlm)... pkl 2 lebih en suami da kejut suruh siap2... then aku siap2 apa yg patut... bgnkan DANIA tukar kan dia baju, dia ok ajer, ceria ajer bgn, x de nangis2.. time tu mak aku pun da bgn, so salam2, terus keluar rumah g ambik kawan aku.
.
.
.
sampai airport aroun 4.30 a.m mcm tu la... masa tu kak J da sampai da... so lepak2, minum2, borak.. dlm 5.30 mcm tu, agent m'sia tu dtg, tolong kitaorg check-in and check apa yg patut....
.
.
.
pkl 6.00 a.m kitaorg da check-in, so lepak2 sementara nak tunggu gate bukak... dlm 6.30 baru gate bukak... dan kita main lari2 keja tempat duduk la... hehehehe...
.
.
.
jauh gak nak jln...
.
.
.
Kak J dgn anaknya, xcited nak naik kapal terbang nie...
buat2 mcm x ngatuk...
dalam kapal terbang dgn partner in crime aku...
alhamdulillah, flight kitaorg x delay... so sharp pkl 7.00 kapal da bergerak da...
penerbangan 2 jam ajer.. so by 9.00 kitaorg da sampai... but since INDONESIA late 1 hour dari kita, so to be exact kami sampai sana pkl 8.00 waktu INDONESIA
.
.
.
yeah!!! yeah!!!
da sampai da... airport JAKARTA
welcome to INDONESIA
muka2 x sabar nak shopping
kami nya tour guide perempuan.. Nama dia atie... so kedatangan kami disambut oleh dia dan pak supir nya...
.
.
.
klu ikut itenery asal, kitaorg akan pergi ke BANDUNG.. tp dalam perjalanan nak ke BANDUNG tu kitaorg akan singgah ke TAMAN MINI INDONESIA...
.
.
.
BUTTT since hujan renyai2, tour guide tu bg cadangan kita terus sajer ke BANDUNG, sbb klu singgah pun no point, sbb x leh nak ambik2 gambar, so dia suggestkan kitaorg pergi TAMAN MINI tu on the way balik ke JAKARTA nanti...
.
.
.
next entry,
.
.
.
BANDUNG....









No comments: