Pages

Thursday, February 26, 2009

:: DANIA ::

.
.
.
.
.
sik gambar ALISYA je kan?
pilih kasih betul la mak korang ni
kali ni letak gambar kakak pulak
mmm....
apa nak citer yer...
my baby is not a baby anymore da...
dia da start cakap
paling tension bila ALISYA tido
dia x tido
masa tu la dia pot pet pot pet
nyanyi ntah lagu apa2 ntah
terjerit-jerit
sabo ajer la..
da la ALISYA tu susah nak tido
pantang bunyi sikit da terjaga
geram betul...
selagi kita x iyer kan apa dia cakap,
selagi tu dia dok ulang2 cakap
menguji kesabaran betul
tp, syukur gak la kan
atleast anak kita boleh bercakap
dia cakap masih pelat2 lagi
butir bicara masih x clear lagi
tp masih boleh dipahami la
da pandai buat sambung ayat2 da
dia garang
mcm aku kot
kedekut giler dgn harta permainan dia
x leh lansung adik nya pegang
klu adiknya pegang
mmmm...
selamat la kena
PANGGGG.......
.
.
.

3 comments:

ibu_uwais_ameenah said...

aloh.. loh... syian alisya kenan pang ngn kakak dania...

nanti aunty papau kakak dania utk alisya yer...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aduhai...sian si adik..jangan mak nyer tambah pang kat kakaknya sudah laa..

DANIA said...

heheheheheh.....