Pages

Wednesday, February 25, 2009

:: 3rd CHOICE ::

.
.
.
.
panjang cerita nya cinta aku ni
hahahahahah
tp dgn en suami ni kejap ajer...
x sampai setahun kenal, kitaorg kawin..
tp sblm kenal dgn dia,
byk lg la org aku kenal
mula2 dgn si-A
mak pak keluarga aku suka giler
ntah mcm mana aku tersuka dgn si-B
mintak putus dgn si-A
keluarga aku x suka si-B sebab
aku putus dgn si-A nak kan si-B
last sekali aku ambik keputusan
nak kan si-C
iaitu en suami
knp????
senang je jawapan nya
"korang x bagi aku kwn dgn si-B kan? aku pun x kan kawin dgn si-A"
so dua2 side, x dpt apa yg dia nak
adil kan????
hahahahahahahah....
paham? x paham?
hanya kawan2 yg tau sejarah ajer yg paham
apa pun
ALHAMDULILLAH
so far so good....

4 comments:

azha4ever said...

babe,
panjang benor citer nya.. buat la novel.

Anonymous said...

jiwang lar...hehehe

ibu_uwais_ameenah said...

aku tau! aju tau! heeeehheeeehhee

Dania's mummy said...

mala: heheheheeheh....

anonymous: sajer je, nak tempek gambar, tp x de idea nak citer, so citer kenangan lama la pulak....

kak hajar: memang panjang, klu buat telenovela, kalah SPA-Q2.. hehehehe