Pages

Friday, February 27, 2009

:: 7 MONTHS OLD ::

.
.
.
esok
28.02.09
genap la budak kecik ni
7 BULAN
kejap je sekecik ni da 7 bulan
aku da 7 bulan bersalin x kecik2 lagi
anak aku da tentu2 la makin besar dan panjang kan...
.
.
.
alhamdulillah
jaga ALISYA ni senang mcm kakak nya gak
tp bab tido memang payah sikit
aku teringin la
nak dpt anak yang boleh tido
dalam keta, masa g shopping
kat rumah kenduri org...
tapi
H.A.M.P.E.H
.
.
.
aku tgk anak org tu
bunyi gendang tarian singa tu pun boleh tido
tp budak berdua ni memang dr kecik x leh tido
bunyi brg jatuh sikit je, boleh terjaga
sebab tu budak berdua tu
BERBEDUNG
lama
.
.
.
anak abg aku lg best
tgh elok2 merangkak
tau2 dia terjelepok ajer
ingatkan penat ke apa
rupanya tido
sempoi giler
.
.
.
tp da nama nya anak aku kan
tau la aku handle

No comments: