Pages

Thursday, January 29, 2009

:: FLIGHT ::

Kami dijadual kan berlepas subuh sepie
JUMAAT, 6.30 a.m kot....
x pasti la aku...
.
.
.
tp kitaorg disuruh berkumpul di LCCT pada pkl
5.00 a.m
.
.
.
huhuhuhuhuhu...
.
.
.
subuh sepie da sampai sana...
.
.
.
so aku budget, mlm (pagi) ni nak bertolak atleast pkl 3 pagi kot dari rumah, since aku kena ambik NORLI kat rumah dia...
.
.
.
aku akan bawak DANIA sekali, aku angkut ajer dia, masa dia tgh tido tu, tukar kan je baju x yah mandi... giler ko nak mandikan anak sendiri pkl 2.30 pagi?????
.
.
.
ALISYA aku akan tinggal kan dia kat rumah babysitter... so balik kerja hari ni aku akan ambik dia, main2 dgn dia.. lps isyak mcm tu aku akan hantar dia g rumah babysitter... giler ko nak hantar anak pkl 3 pagi rumah baby sitter????.. da tentu2 la ngaco diaorg tido... da la mlm jumaat kan....
.
.
.
sedih2... 1st time tido jauh2 dgn ALISYA.... huhuhuhuhu.. x dpt aku nak gomol2 dia tgh2 mlm...
.
.
.
siapa hantar aku ke LCCT????
da tentu la en suami... lagi mau tanya ka...
.
.
.
note: klu flight pkl 6.30 a.m, aku rasa by 9.00 a.m atleast, aku da start shopping... giler ko... heheheheheeheh

3 comments:

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam ...

moga selamat sampai tiba dan selamat kembali.. bestnya bila c.abg sanggup ambik cuti nak jaga alisya masa pemergian daniamummy nanti

ENJOY TAU SHOPPIN KAT SANA

e.l.i.s.s.m.i.e said...

selamat bershopping...di erm..pagi hari :D

Dania's mummy said...

terima kasih untuk ucapan selamat semua... saya sudah selamat sampai...