Pages

Tuesday, January 13, 2009

:: ALISYA NAK BASIKAL ::

SILA AMBIL PERHATIAN PARA READERS SEKALIAN
.
.
.
GAMBAR2 DI BAWAH ADALAH MILIK DHIA ALISYA DAN BUKAN NYA MOHD ALI YER, WALAUPUN MUKA DIA NAMPAK MCM MOHD ALI....
.
.
.
awat muka anak aku mcm budak lelaki??? ni kes nak dpt anak laki x berjaya la ni... x per2, kuota aku ada lg 2...
.
.
.
gambar requested by OMA diaorg yg jauh... gambar diambil pada hari sabtu pagi, lps mandi, sbb tu korang nampak bedak berkepuk2...
badan dia da steady ajer, skrg dlm proses nak merangkak... mm td da start angkat punggung

muka da mcm anak cina, awat mata ko sepet ALISYA

jgn tertipu.. aku pegang sbnrnya tgn dia belah kiri tu.... kang aku nak ngamik ngambo, tergolek lak anak aku...

susah betul nak tangkap gambar masa dia tgh senyum

pipi da menarik mata

hampir2 tergolek, tp sempat diselamatkan




8 comments:

mamazana said...

sooo cute Alisya!!!

Dania's mummy said...

TQ zana...

Nurhayati said...

alahai salah nengok rupanye.. ingatkan tak update2 huhuhu sorry ye mummy...

comel je Alisha naik beskal.. sok2 Zara besar nak gak le belikan beskal tuk dia..

Zara pun kekadang org kata cam boy.. sadis tul..

Dania's mummy said...

its ok dear...

sadis kan bila nampak mcm boy... huhuhuhu.. rambut oh rambut, cepat la kau panjang....

LYNDZ said...

la ingatkan dia naik beskat tu sendiri...... terkezut gak...upanyer ader org pegang.
re: Lyn x keje d UITM....

Oma said...

wei! gambar pertama tu ada muka tok alim laaa.....aiyaaa nasib baik muka basikal tu bujur sikit..kalu tak dah basikal copy cat alisya!...ini anak ko ke dik? macam muka tokeh cina kaya jer....bersuit ler alisya aku n nanti..untung tau!...ada satu gabar tu no.3..bukan main "power" lagi kebanggaa dia bleh naik bsikal swandirieeee...
danke for adding these pics!

Dania's mummy said...

ayo... statement muka tokeh cina kaya tu yg x tahan.. hahahahahah.... insyallah2... one day

technology said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
costume jewelry