Pages

Friday, December 26, 2008

:: OPTION - CUTI ::

aku da isi.... KORANG?!?!?
.
.
.
aku pilih kekal kan cuti, since berdasarkan pengalaman kawan2 yang da berkerja 20-30 tahun, diaorg nya cuti simpanan x sampai pun 100 hari lg.. so klu pilih kurangkan cuti, agak rugi, klu cuti simpanan tu x smp 150 hari...
.
.
.
so aku pilih kekal kan cuti aku sedia ada... x pe la, dpt bwk 120 hari pun da untung byk da...
.
.
.
semua kwn seopis aku pilih kekal kan cuti, KORANG?!?!?


3 comments:

mamazana said...

kekal la...
tension wooo.. cuti ujung tahun kena beku...

Dania's mummy said...

akak pun KEKAL kan cuti gak yer????

ye la kak, cuti sy ada 18 hari lg ni...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pun kekal gak.. salam ziarah..ramai jugak blogger kat uitm ni yer..hehehe