Pages

Friday, December 5, 2008

:: MCLAREN VS MOTHERCARE ::



mclaren triump in red, yang telah membuatkan tido ku x lena... eeee... knp la aku x ambik...

pink mothercare yg ada tutup... kat butik dia x de tutup kepala... menipu betul

smlm ptg, aku blk keje, en suami ajak aku g cari stroller... knowing en suami, mesti ada sesuatu yg dia nak klu dia yg offer tu... bukan senang tau en suami nak mengajak sy keluar... rupa2nya mlm tu, en suami nak kuar dinner dgn kwn2 nya... there u see... aku da kata da... dia ni klu baik mesti de sebab punya...

walaupun aku kecapitan, tp aku turutkan gak la, since aku pun da termimpi2 kan mclaren tu kan... smp sana, en suami buat dunno ajer, sbb sy yg beriyer2 nak membeli, so dia bt x tahu la... bila di tanya yg mana satu, dia kata mana2.. itu jawapan standard en suami... sy acah dia nak ambik mothercare tu, sebab murah kan... wah... pandai pulak dia kata "asyik pink, pink ajer..." wah.. pandai lak ko komen yer...

then aku pun decide amik mclaren... knp la aku baik hati sgt mlm td yer, g tanya dia nak color aper... mereng la aku.... mula2 dia kata nak biru, then tukar grey... huahuahauhauauahua.... bodo nya la... x per2, grey klu kotor x nampak.. x per, x per... (nak sedap kan hati ni).

nasihat sy, kepada siapa yang nak beli stroller mothercare tu... jgn sesekali membandingkan stroller mothercare dgn mclaren, klu buat gak, gurantee korang akan ambik mclaren... confirm 500%... so klu nak ambik MC tu, ambik ajer... jgn banding2 kan yer... hahahahahaha...

No comments: