Pages

Friday, December 5, 2008

:: GUILTY ::

Aku rasa bersalah sgt2 ni... ni semua sebab kes template yg bongok ni la... aku kan selalu tetiap hari update blog malam2 kan.. siap kan entry utk esoknya... biasa aku siap kan 4 entry utk esoknya... ye la, aku baru2 start bloging kan, x kan nak buat byk2, lg pun idea elek la...

tp sebab tgn aku yg gatal ni nak ubah template, jd la blog aku hura hara kejap.... mlm smlm aku punya la godek2 mencari template yg menarik, smp tersenguk2 aku depan NB.. hahahahah, tp x settle2 gak... last2 smlm kat opis aku godek2 siap kan template blog aku... nasib baik kerja tak byk, ada la gak kan..

sian kwn2 aku, sibuk buat kerja, aku lak sibuk berblogging2... sori yer kwn2.... lain kali aku x buat lg yer... heheheheh... tp x janji tau...

kwn aku si JIRO tu pun tgh sibuk skrg, x menang tgn kata nya.. nasib baik aku pun da x sibuk nak ber browsing2... klu x, da tentu aku x de kwn nak ber ym... x per.. aku nak biar dia siapkan kerja dia, so nanti boleh la dia g bercuti dgn aman...

JIRO, jgn lupa buahtangan aku!!! aku belum pikir la nak kirim apa...

No comments: