Pages

Monday, December 1, 2008

:: JAM ::

Punya la lama siap... sblm raya aku hantar g replace batu permata dia, da nak kat raya haji baru siap.. apa da service, lambat giler...

korang sok, jgn la beli jam yg byk2 batu mcm aku ni... kang batu dia tertanggal, bercinta nak g replace.. sebiji batu RM10.00, bayangkan klu 6 batu, 10 batu tanggal... mcm aku hari tu, 6 batu tanggal.. da kena RM60.00.. lps tu aku nak tukar tali yg jenis getah punya, ala ada style skrg, tp dia kata x leh masuk la kat aku... aku da kata, klu x de, x per, aku x nak tukar.. tali lama aku tu elok lg, cuma kotor ajer.. tp dia tukar gak... eee.. x paham bahasa lansung.. tukar tali je RM70.00, nasib baik... klu ratus2, mau aku x ambik jam ni...

jam hasil bonus aku tahun bila yer? aku lupa la.. thn 2005 kot... ke 2006.. gitu la...

cap gas petronas.. heheheeh (GUESS la)

dulu masa aku beli masih sebelah tgn lagi... sekarang aku tgk da lebih sblh tgn da... naik harga la kot..

x best la jam ni... mcm menyesal sikit aku beli.. ye la masa tu sibuk nak ikut trend pakai jam besar2.. ha, ambik ko... padan muka aku..

No comments: