Pages

Wednesday, December 17, 2008

:: DELL INSPIRON 530S DESKTOP ::

akhirnya DELL INSPIRON 530s DESKTOP mak mertua aku sampai
.
.
.
the same day with THE PEANUTSHELL POUCH arrival
.
.
.
aku ambik gambar ni dibalik langsir... masa ni aku baru lepas kuar bilik mandi, berkemban ajer, tp sibuk nak ambik gambar gak... hahahahahaah

the PC naik skynet nya lori... curier janji hantar b'4 5, tp aku smp rumah pun belum smp lg.. almost 6 pm baru smp... dia cari rumah x jumpa... ye la, aku dok kampung, susah sikit address, ikut LOT

en suami tgh pasang meja komputer.. meja tu aku punya dulu, zaman belajar degree dolu... since aku da pakai laptop skrg, ambik je la.. kat rumah pun x buat apa kan...

dulu masa aku beli lappy, 1 kotak ajer... ni beli PC, 3 kotak dia bg... 1 utk pc, 1 utk monitor, 1 utk keyboard & speacker

en suami tgh tunjuk teror nak pasang PC baru

tgn saper kah itu? pengantin basi, inai x habis2....

klu ikut pakej betul, monitor yg dia bg ialah 18.5", since hari tu ada promotion, saper beli online b'4 15hb disember, dia upgrade monitor pada 20"... gedabak betul... tp sungguh PUASSSS nak tgk... memang puas...

anak saper la ni... sama menyibuk mcm mak nya gak

see???? told ya already... monitor tu ngam2 saiz meja tu...

nampak x cpu dia? slim kan... beza RM100 ajer, so baik ambik slim, stylo sikit... saper suruh aku beli, aku klu beli biar mahal, asal stylo... hahahahaha...

3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam ziarah mummy dania & alisya

seronok ler barang yg dah di tunggu dah sampai.....
cantik ler cpu dia....slim jer..

Dania's mummy said...

hai mama batrice, terima kasih dtg melawat...

Luvvvvv said...

WAH... DAH SAMPAI.. SO MCMANA.. DH DECIDE KE NAK AMIK NARROWBAND KE STREMYX??