Pages

Thursday, November 27, 2008

:: INTRODUCING MY NEW JS ::

Smlm hatiku berbunga girang... mana idak nya, handbag aku yg ditunggu2 sudah tiba... xcited nya x terkira... baru kelmarin aku ngadu dgn JIRO, bila la handbag aku nak tiba... tup2 hari ni tiba... seronoknya... ramai2 kwn seopis aku membuka balutan bungkusan tu... hehehehehe

aku cukup puas hati dgn bag ni... cukup2 puas hati... seronok.. cun, lawa, fabulous, best2 la... byk buckle2 besi menampak kan dia mcm bag mahal... tp pada aku memang mahal pun... lawa sei...

sedang2 elok besar dia.. leh sumbat botol susu, pampers, leh jd shopping bag gak

buckle2 dia semua gold color, cantik...


buckle2 dia semua ada signature Jesica Simpson, see?

kulit sei... lawa la...


apa yg penting, bag ni sama dgn JIRO, dan yg lebih best lg, cuma ada 5 org ajer pakai bag ni kat M'sia.. (iyer ker?, aku rasa la...) dan cuma aku sorang ajer ada bag color ni, dan JIRO color hitam.. yg lg 3 org tu, share warna yg sama.... heheheehe.. special yek??? poyo la... tp yg penting, aku dgn JIRO cukup puas hati...



No comments: