Pages

Wednesday, November 26, 2008

:: BOOKS ::

Aku kan sejak2 da ada internet ni kan, jarang sekali aku baca buku tau... hari tu masa aku tgh sakit nak bersalin kat hospital pun, aku masih sempat baca buku, smp la aku bersalin, aku masih lg hantu buku... smp la rumah aku pasang balik streamyx, terus buku ntah kemana, surat khabar ntah kemana, anak ntah kemana... tu la power of internet kat aku... sebab tu bila kelmarin, server tmpt keje aku broke down, mau giler aku hidup tanpa internet...

sblm internet ada kat rumah aku, aku tgh giler baca buku SOPHIE KINSELLA, kisah shopperholic women. dr bujang, smp kawin, smp dpt anak, mcm2 la... best la.. aku suka sgt2... sebab konon2 mcm aku la.. aku kan shopperholic gak... last book yg aku baca ialah "SHOPAHOLIC & SISTER" smp hospital, blk dr hospital aku baca... nasib baik masa nak operate tu x leh baca.. heheheeh...

aku beli buku SOPHIE KINSELLA ni x ikut urutan pun... patutnya baca ikut turutan baru la best.. tp masa 1st timr aku beli, aku x tau pun dia ada kesinambungan antara 1 buku dgn buku yg lain... then da lam2 tu baru aku tau...

ni antara koleksi buku SOPHIE KINSELLA yg aku ada... ada 2 buku yg aku x baca lg, "SHOPAHOLIC TIE THE KNOT" dgn "CAN U KEEP A SECRET"

No comments: