Pages

Tuesday, October 21, 2008

:: LAWATAN KE HOSPITAL BERSALIN RAZIF ::

Actually tak tau nak letak titile apa.. so letak la title tu... ni kitaorg buat lawatan ke HOSPITAL BERSALIN RAZIF semalam ptg, visit SIL aku yg baru delivered baby boy mlm smlm (ahad, 19/10/08).. baby dia kali ni besar dan panjang.. ikut abg aku kot... tp abg aku x besar.. 3.55 kg, and 57cm... panjang.. mcm DANIA dulu... and kali nya baby, handsome.. putih... dan ada rambut... heheeheheh



tgk... comel kan? mesti handsome ni sok... rambut pun lebat... ai ajak sekali joint ALISYA nya gunting rambut tis coming saturday... tak tau la dia nak ke x.. da ajak da..


detail kelahiran


ni muka budak nyibuk posing2 kat hospital.. cucuk kang... nak???

nak posing dgn nenek lak...


daddy dgn ALISYA... next body builder...

nenek pegang baby baru.. x de nama lg... yang pasti Muhammad Zxxxxx bin Mohd Zahim


daddy dgn ALISYA lg


SIL, petang slps operation... belum boleh bgn, tp da boleh minum... x aci.. aku dulu kena tunggu satu hari satu mlm...









mcm2 gaya budak ni....

Tahniah la kat abg aku dgn SIL, sebab dapat baby no-2... meh aku cerita sejarah dia sikit yer, for info ajer la...

diaorg ni da kawin 16 tahun yg lepas... 1-2 tahun selepas kawin, SIL aku pernah pregnant, tp gugur.. since that, dia x pernah pregnant lg.. so 5 tahun yg lepas dia ambil anak angkat lelaki... dia purposely ambik anak angkat lelaki dan yg tidak diketahui asal usul nya, supaya budak tu tak kan balik kat parents dia.. tahun 2006 aku tahu je aku pregnant, aku bg tahu dia... takut jugak klu dia terasa hati sebab dia x pregnant2, tp klu x bg tahu, lg terasa hati.. sebulan slps tu, dia bg tau dia pun pregnant gak... alhamdulillah, selepas 14 tahun, akhirnya dia pregnant gak... so thn 2006 aku bersalin bulan 8, dia bersalin bulan 9, anak lelaki.... thn lepas aku pregnant, aku bg tau dia lg.. sebulan slps tu dia bg tau dia pregnant gak... alhamdulillah...

actually dia da x nak pregnant lg, sebab umur dia da 40-an.. tp kuasa ALLAH, sekali dia da bg, dia bg terus... so thn 2008 ni, aku bersalin bulan 7 hari tu, dia bersalin bulan 10... so mak aku dpt la sepasang cucu lg... lps ni mesti dia takut, klu aku bg tau dia aku pregnant... heheheeheh...



No comments: