Pages

Tuesday, October 21, 2008

:: JAMUAN HARI RAYA ::

Majlis Jamuan Hari Raya opis mummy... gabung dua zon... buat kat opis diaorg.... kitaorg pandai.. x mo kemas.... heheheheheh... dtg mkn dan menyibuk ajer...



org kuat jamuan... susah ni nak ambik gambar dia... ntah berapa kali snap baru dpt...
(KAK NOR)

KAK MEK


NORLEY & MUMMY... Norley ni aku rasa sebaik2 umat la kat department aku, selain dari "adik" kesayagan aku tu... lembut dan tegas org nya... at the same time giler2.. teman bergosip kat sini....kerja tip top... aku pun pelik, knp big boss aku pun tendang dia... dia org pertama yg ditendang kesini... heheheheh.... betul ke NORLEY? klu salah, betul kan yer...



popiah, mak Fiqah buat...




Laksa... sedapppppppppppppp...



KAK YAM.. pun baikkkkkkkkkkkk sagtttttt.. aku rasa dia memang baik dlm menjaga hati org lain... dia la org paling kuat menghalang org lain dr memberitahu hal kes "adik" kesayagan aku tu pd aku. respect aku dgn dia... da 50-an, tp jln lg laju dr aku... heheheheh... dulu masa aku nak ditendang kesini, ada la org tu nasihat kan aku supaya watchout dgn KAK YAM ni.. but atlast aku discover, org yg ckp dgn aku tu la yg patut aku watchout...






x sempat mkn kuih ni.. diaorg kata sedap...




kek ni sedapppppppppppp


Nasi Dagang... frust x sempat nak mkn... x leh sumbat semua in one time la.. perut kecik







makaroni goreng.. org kata sedappp.. x dpt mkn gak..







tu je la jamuan kitaorg.. ai x stay situ lelama pun... tempat kecik, org ramai... so ai cabut balik opis... da ptg2 lapar, baru la teringat sema2 mknan yg x sempat di makan td... frust sungguh...






No comments: