Pages

Sunday, August 26, 2012

:: THE GEDIKS DUO ::

Created with PhotoShake iPad


Foto gediks kami berdua. Ni semua kerja laki aku, dia yang beriyer nak berrgambar bagai macam ni, layan kan ajer....

Laki aku, bab baju raya memang gediks terlebih. Baju raya tahun ni, paling awal aku siap kan, siap in term of beli kain semua la, tapi siapnya kain menajdi baju, masa bulan puasa jugak. Color code, choosen by en suami (eh, tiap tahun pun dia yg pilih, aku ikut aker), material kain je aku yg pilih. Mine is chiffon, lining with satin, anak aku apa ntah, tapi kain sulam macam orang dulu-dulu la... Suami aku punya kain jugak paling murah... RM12 semeter.... Tak per, dia bukan Pakai selalu pun, biar pakai yg murah-murah ajer... Hahahaha...

Bertuah la baju raya tahun ni, sebab siap menang baju raya terbaik/tercantik sekeluarga untuk majlis jamuan raya family sebelah suami aku... Sakan kan? Padahal kain plain ajer. Ni yg excited nak prapare baju raya tahun depan ni.. Eh?ganti puasa pun belum, da berangan nak cari color code...

1 comment: