Pages

Sunday, August 14, 2011

:: BAJU RAYA ::

Created with PhotoShake iPad



Selamat, siap da baju raya anak aku... Beli kain hari khamis, jumaat malam sabtu potong, weekend bantai jahit semua. Kalau ikut-ikutkan, sabtu boleh siap semua, tapi adat la orang ada anak, nak leraikan pergaduhan, nak buat susu, nak tidokan anak, terpaksa drag ke hari ahad. But sokay, semuanya under control, and alhamdulillah siap da. tahun ni kita tema color MERAH pulak... Da rupa bendera malaysia da aku nengok baju budak- budak ni.

Langsir tingkap pun semua da siap jahit, tinggal langsir satu lagi sliding door je belum jahit. Aku target cuti nuzul Quran rabu ni boleh siap, so nanti lepas tu boleh la cari kain lagi untuk jahit baju budak- budak ni... Seronok jahit baju budak ni, tapi bila orang nak tempah, aku tak der keyakinan pulak nak ambik... Aku jahit pun suka-suka jer, tapi buat baju kurung banyak- banyak pun, nak pakai g mana sangat la, cuma aku suka je buat... Baju orang besar aku tak buat, baju aku pun hantar kedai...

No comments: