Pages

Monday, March 22, 2010

:: MAKAN & MUNTAH ::

Hari ni sajer aku da muntah 2 kali, tak termasuk pagi tadi masa aku mandi. Total up aku muntah hari ini adalah 3 kali... Ha, hambikkkk ko...

seksa betul kali ni aku rasa...

Pagi tadi aku sedar dalam pkl 4 lebih, terasa pening kepala dan sait perut. Lepas tu try sambung tido balik x boleh, so end up aku baring je atas katil... sayang nak tinggal kan katil.

Then dlm pkl 6 aku gn, siap2 nak g kerja, masa tu kepala sakit, perut sakit, semua sakit... so masa mandi, mcm biasa, aku akan memuntah kan air... so done! anak2 aku lak, nak mak dia mandikan jugak. Tak nak bapak dia mandi kan.. aku da la pening kepala, geram betul aku...

last2, aku kuar rumah lambat. Nasib baik laki aku off hari ni, so dia hantar aku. Sblm masuk opis, g la breakfast dulu. tapi aku tak lalu nak mkn, cuma mkn 1 biji tahu sumbat, sambil aku kacau laki aku nya "lempeng".

Sampai opis, dlm 1 jam, aku keluarkan balik tahu sumbat tadi.... seksa betul... lepas tu konon nak isi perut kosong, aku g belasah makan jambu air dgn kuah rojak... bedal punya bedal, x sampai 2 jam, keluar balik semua....

oooo..... aku sungguh terksesa.... petang ni nak jumpa bos pulak... bertambah terseksa aku....


No comments: