Pages

Thursday, February 18, 2010

:: FENINGGGGSSS ::


currently, mcm ni la agaknya kepala aku... pening ko... baik pagi, ptg, mlm, masa tido, aku boleh rasa kepala aku berat. tapi aku still boleh bekerja, and i rather work, than stay back home. Klu dok rumah ajer, makin lemau aku. Serba serbi tak kena. As long as aku boleh lay back my head to the chair, its ok with me.. jangan bos aku hantar aku dgr ceramah ker, meeting ker, sudah.. sebab klu aku terpaksa attend meeting atau ceramah atau taklimat or whatsoever, yg kena dok kerusi lama2 like 2hrs direct, memang la, bengong aku... masa tu mcm2 jenis gaya duduk akan aku buat. Alamak, got amanat new year from my bos this coming 25th february.... cabut boleh tak? hahahahahaahahha



untuk mengelakkan pening yang melampau, i'm back on my reading track... hahahahahaha.. buku ni beli masa confinement alisya kot, baru skrg nak baca... hahahaha, aku de lg 3 buku dr collections dia yg belum beli, termasuk the latest one


tu yang gigih membaca tu... hahahahaha



pregnancy kali ni aku dok bernafsu kat makanan western foods sajor... x tau knp... lps tu testing2 resepi, semua tak jadi, tension je aku... kali ni nya pregnancy, bukan aku je yg ngidam, laki aku, anak aku pun ngidam.. yang paling best DANIA... masa CNY hari tu, balik kampung. OTW nak balik kampung tu, boleh lak dia dalam kereta cakap "mummy, kakak nak minum air watermelon"... adoi, terkejut badak aku laki bini, apa mimpi dia dok mintak air tembikai. Sampai rumah pak mertua, keep saying the same thing, sampai mak mertua aku ckp "amboi, berlagaknya nak minum air watermelon"...

on the way balik rumah, pass by khhemah2 yg jual tembikai tu. tp bapak dia malas nak berhenti, so dia kata beli tembikai kat pasar mlm ajer. sampai pasar mlm, kan CNY, mana la ramai penjual2, so tak de la org jual buah... ha, hambik ko, anak ko da mokak2 nak air tembikai tu. nak jadi cerita, org jual air, x jual pulak air tembikai. Selalu ada je org jual air tembikai. Tunjuk kat dia air lain, tak nak. dia kata nak gak air watermelon... pengsan...

last2 aku ckp dgn bapak dia, "awak singgah je la mana2 restaurant, bungkus air tembikai". at last, dapat gak la dia minum air tembikai.... hai... pengsan bapak dia layan selera anak dia.. hahahahahah




No comments: