Pages

Tuesday, February 2, 2010

:: ADIK & KAKAK ::


masa benda alah tu tak bergerak, si adik ni punya la action... boleh buat aksi rempit lagi.. sekali benda tu bergerak, dia punya kecut, nak tergolek... tgn bapaknya pun xnnak lepas...

Lepas dari tu, si adik tak nak toleh lansung benda alah tu. then klu nampak kat mana2 terus peluk mak/pak nya kuat...  penakut...

Kakak buat2 staedy la... tp dalam hati takut gak tu... bila aku suruh senyum, baru dia nak senyum.






3 comments:

Me, Mrs Taj said...

kakak tu makin cantek rupanya..heheh cute!!!!

oma said...

Dania ni makin besar makin cute laaa...sweet je dia...cam oma dia gak..:P alisya penakut? leh caya kew? huuuuuu... kat mana gambar tu ek?

mamazana said...

owhhh... kepala suamimu seperti kepala suamiku.... kuikuikuikui...