Pages

Friday, January 29, 2010

:: DA BALIK DA ::

update: da selamat membuat bayaran. PC aku rosak, so guna laptop opis zaman batu ni, asyik hang2 ajer... nasib baik masa proses pembayaran tak hang, klu tak, aku humban jugak laptop ni...

ok, aku da balik... kan aku janji kejap ajer...

kejap2 pun, aku sempat runner pergi SACC, cari buku KUMON dlm MPH x de, ke aku yg tak nampak ntah? mulut aku pun berat je nak tanya org MPH tu...

lepas tu x puas hati, tak jumpa kat MPH SACC, g runner ke AEON Bukit Raja pulak. kat sana ada... tapi kebanyakkanya untuk umur 5,6,7 tahun punya... lps tengok kat POPULAR book store, mcm tak de (again, berat mulut nak tanya).

lepas tu terus balik opis... baik kan aku? hahahaha, x de ngelat2 g tempat lain...

so, skrg ni selain aku tgh update blog, aku tgh order buku KUMON dr MPH Online... beli online je la senang.. nanti pandai2 MPH la nak cari buku tu kat outlet mana. Tak kuasa aku nak menjelajah semua outlet MPH...

ni la antara buku2 KUMON yg aku nak


nanti da selamat sampai, aku tunjuk kat sini. Lepas ni korang pun boleh shopping kat MPH online gak...


1 comment:

Unknown said...

yup ni la buku yg saya guna utk aszra. Saya beli kat MPH subang parade