Pages

Friday, September 11, 2009

:: PANIC PANIC ::


panic sbb kasut bebudak ni belum dpt lagi
setelah ditimbang2 kati
aku laki bini
sepakat nak beli kan kasut ni utk budak2 tu



masalahnya skrg

aku da g IOI Mall dgn bukit tinggi

saiz x de

g subang parade cuma ada color pink ajer

not so nice la

g pyramid, belum masuk lagi

how came meh, new arrival belum sampai lagi?

adei....

smlm jugak jumpa sandle 'kerani' yg cun utk dania

sayangnya saiz yg dia pakai da la ngam2

lps tu tinggal yg display ajer pulak tu

so x ambik, sbb ngam2 sgt

x boleh pakai lama

frust aku

aku jatuh cinta pandang pertama kat sandle tu

sat lagi aku nak g plaza masalam

sana ada 'kerani'

harap2 kat sana ada baju kebaya gak la

nak beli utk org jauh

adui... aku panic da ni

byk x settle lagi ni





























No comments: