Pages

Friday, August 7, 2009

:: SONY DCR-DVD605E ::

aku nak jual handycam ni

aku nak jual RM1k (negotiable)

nak buat beli baju raya anak

(hahahahah, sedih je bunyi nya)

aku x guna la

laki aku pun malas nak guna

baik aku jual, beli SLR

(mlm td aku mimpi, aku ada SLR, tu yg pg ni ckp dgn en suami nak jual)

.

.

.

elok lagi cam ni

jarang guna pun

semua ada lagi

kabel2, box, manual book

baru 3 tahun beli

dulu aku beli konon nak record bersalin kan DANIA

sekali kena c-ser kan

x de la rekod2...

so ni da 2 kali c-ser ni, mcm x de peluang je nak normal

so jual la..


























2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah 2 kali c-sect..
letak kat mudah mesti cepat laku :)

Dania's mummy said...

e.l.i.s.s.m.i.e: ha.. da 2 kali da... letak kat mudah yer? ok2, mlm nanti aku letak kan dlm mudah