Pages

Wednesday, July 1, 2009

:: MORE MOM TIME ::

aku jumpa blog ni
masa berbloghopping
best la....
byk aktiviti2 dia buat dgn anak dia...
so klu x tau nak buat apa hujung minggu dgn anak
ha, boleh la tgk website ni
boleh la get some ideas
(klik kat gambar tu yer)
.
.
.
ish aku ni
org jahit, aku nak jahit
org buat cuppies, aku nak buat cuppies
org main dgn anak, aku pun nak gak...































3 comments:

Nurhayati said...

menarik ni.. sama la kita.. tgk orang wat tu nakikut gak.. tapi rasa je nak, tapi tak terbuat2 pun.. kemalasan mengatasi segalanye..huhuhu

u jugak bagus, sangat rajin.. bravo!!

Dania's mummy said...

x de maknay yati.. sama je, saya pun M.A.L.A.S gak...

mamazana said...

ok la tu dayah wei....
kak zana leh tumpang senang... hihihihi.....