Pages

Thursday, May 14, 2009

:: TANGGA ::

aku panggil tangga ni
:: TANGGA MAUT ::
giler panjang kan???
tangga ni terletak kat
UiTM Puncak Alam
.
.
.
mana aku x panggil tangga ni
tangga maut
korang tgk la
berapa panjang nya tangga ni
dengar kata
Dato' VC da kira berapa anak tangga ni
dia kata tangga ni
ada 240 anak tangga
x tau betul x
sbb aku pun x kira
korang tau x
yang tangga ni
adalah satu2 nya jln short-cut yang menghubungkan
antara kolej dgn fakulti
kolej terletak kat atas puncak tu
dan fakulti terletak kat bawah
meh aku xplain
korang imagine yer
student nak ke kelas dari kolej
kena turun melalui tangga ni
(ni bg saper yg x de kenderaan la yer... klu de keta moto, x leh la lau sini, tp laluan kereta dan motor pun jauh gak, nanti lain kali aku tunjuk)
lps melalui tangga tu
diaorg akan sampai 1 bangunan kat tgh2
bgn tu dipanggil
PLAZA SATELIT B (PSB)
dia kira mcm one stop centre la
lps tu student akan jln melalui flight over
(bawah flight over tu jln besar)
then baru sampai kat bgnan fakulti diaorg
PSB tu kira kat tgh2 la
atas tu kolej
untung nya budak2 skrg
aku dulu kat manjung
dok rumah kedai je tau!!!
UiTM Puncak Alam ni
akan jadi branch tau
mcm kat negeri2 tu
maksudnya
dia bukan dibawah pentadbiran UiTM Shah Alam
tp for time being
dia akan dibawah shah alam
so aku akan kerap kesana
sampai la
dia beralih pengurusan










































4 comments:

azha4ever said...

Jual air kat tengah2 tangga maut t tu pun rasa laku biz boleh g haji... cungap ho.... ada yg sampai kelas hangit ni. ahaks

Dania's mummy said...

kah.. kah.. kah.... really hangit.. x tahan wei... diaorg nak mintak eskulator.. tp x dpt... bengong buat tangga gitu...

Eliss said...

aku tak pernah sampai lagi...

Ibu Aqmar said...

fuyoo..tu boleh kurus klau ari2 naik tangga turun tangga..sesuai tuk yg ingin mengurangkan lemak2 di punggung..hehe